Модель | Робочий об’єм (л) | Клапанів на циліндр | Номінальна потужність / обороти (кВт / об / хв) | Макс. крутний момент / обороти (Н.м / об / хв) | Мінім. витрата по зовн. хар-ці (г / кВт · год) | Підходить для |
---|---|---|---|---|---|---|
WP10NG300E52 | 9.726 | 4 | 220/1900 | 1400/1400~1500 | 185 | 11-12 м туристичні автобуси, 14-18 м міські автобуси |
WP10NG336E51 | 9.726 | 4 | 247/1900 | 1450/1200~1500 | 185 | 11-12 м туристичні автобуси, 14-18 м міські автобуси |
Стандарти викидів: Euro V.
Потужність: використовується ЕБУ нового типу, тому максимальний крутний момент збільшується на 7%; чотирьохклапанний конструкція ефективно покращує вихідний крутний момент при низькій швидкості і максимальному моменті, що крутить, а також чуйність при прискоренні і запуску.
Економічність: точний контроль ECU нового типу збільшує економію на 4%; паливна економічна зона переходить на діапазон низьких швидкостей; посилюється ефект роздавлювання і збільшується швидкість згоряння; Інтелектуальна котушка запалювання збільшує енергію запалювання, зменшує зміна циклу навантаження низкоскоростной деталі і знижує витрату палива. Якщо використовується задній міст з невеликим передавальним числом, витрата палива транспортного засобу буде додатково зменшений.
Надійність: ЕБУ нового типу має гарну стійкість до нагрівання, вібрації і електромагнітних перешкод і встановлюється безпосередньо на двигун.