Модель | Робочий об’єм (л) | Клапанів на циліндр | Номінальна потужність / обороти (кВт / об / хв) | Макс. крутний момент / обороти (Н.м / об / хв) | Мінім. витрата по зовн. хар-ці (г / кВт · год) | Підходить для |
---|---|---|---|---|---|---|
WP5NG165E51 | 4.98 | 4 | 121/2100 | 600/1300~1500 | 188 | 7.5-8 м туристичні автобуси, 8-9 м міські автобуси |
WP5NG180E51 | 4.98 | 4 | 132/2100 | 650/1300~1500 | 188 | 7.5-8 м туристичні автобуси, 8-9 м міські автобуси |
WP5NG190E51 | 4.98 | 4 | 140/2100 | 660/1300~1500 | 188 | 7.5-8 м туристичні автобуси, 8-9 м міські автобуси |
WP5NG200E51 | 4.98 | 4 | 147/2100 | 665/1300~1500 | 188 | 7.5-8 м туристичні автобуси, 8-9 м міські автобуси |
Покращений вихідний крутний момент на низьких оборотах і максимальний крутний момент, а також хороша чуйність під час розгону і запуску відповідають вимогам до потужності автомобіля. Паливна економічна зона переходить на діапазон низьких швидкостей; посилюється ефект стиснення і збільшується швидкість згоряння.
Інтелектуальна котушка запалювання збільшує енергію запалювання, зменшує зміна циклу навантаження низкоскоростной деталі і знижує витрату палива.
Якщо використовується задній міст з невеликим передавальним числом, витрата палива автомобіля буде зменшений ще на 2-3 м3 / 100 км. Два генератора і A / C можуть бути розташовані на передній частині конструкції, щоб задовольнити різні вимоги користувача.