Двигун сільськогосподарський серії WP10

Характеристики серії

МодельРобочий об’єм (л)Клапанів на циліндрНомінальна потужність / обороти
(кВт / об / хв)
Макс. крутний момент / обороти
(Н.м / об / хв)
Підходить для
WP10G286E3019.74210/22001185/1600~1800Кормозбиральні комбайни
WP10G310E3019.74228/22001286/1600~1800Кормозбиральні комбайни
WP10G336E3419.74247/22001550/1200~1500Кормозбиральні комбайни
WP10G360E3419.74266/22001460/1400~1600Кормозбиральні комбайни
Скачати буклет

Переваги продукту

Використовуються два повітряних фільтра з паперовим фільтруючим елементом, які продовжують період технічного обслуговування і мають грубу ефективність фільтрації першого рівня вище 93%, що знижує вартість використання.
Використовується система Common Rail високого тиску BOSCH, яка гарантує контроль кількості палива, що впорскується, стабільний тиск палива, рівномірне розпилення, достатній впуск і випуск, більш розумне узгодження паливної системи і краще співвідношення потужності.
Багаторівнева система захисту і коригувальні заходи підвищують надійність і безпеку двигуна.
Двигун великого робочого об’єму гарантує більш широкий діапазон потужності, більш високий резервний крутний момент і стабільну робочу швидкість, що може використовуватися для задоволення різних експлуатаційних вимог сільськогосподарської техніки.
Конструкція впускного / випускного клапана з чотирма клапанами забезпечує розумне відповідність систем впуску, випуску та згоряння і знижує викиди.
Використовується технологія Common Rail високого тиску BOSCH, яка підвищує тиск уприскування і забезпечує гнучкий контроль кількості палива і часу, забезпечуючи відповідно низький рівень викидів і низьку витрату палива.
Блок циліндрів несучої конструкції рамного типу забезпечує високу міцність і низький рівень шуму двигуна.
Система Common Rail високого тиску BOSCH забезпечує стабільний тиск палива і здійснює множинні впорскування для більш достатнього згоряння, зниження вібрації і шуму двигуна і підвищення комфорту всієї машини.
Двигун адаптується до високої температури або курній середовищі з різними властивостями грунту.
Двигун може нормально запускатися при -15 ° C без додаткових заходів, що свідчить про хорошу здатності до низькотемпературного запуску.